dinsdag 24 december 2013

#New: Callie's Picks

Zoals sommige het al zagen er is weer een nieuwe issue van Callie's Picks!
Dit keer is het thema : Celebtration. Oftewel viering/vieren. 
Ik vind het wel een goede naam erover,want ja in deze maand vieren we sinterklaas,kerst en oud en nieuw!





Ik vind deze collectie wel iets hebben. Er zitten sommige dingen van Mortal Kiss, en andere oude maar beroemde merken in. Sommige collecters op Stardoll zijn er niet blij mee,heb ik me laten vertellen. Maar veel dols zijn er wel blij mee zoals ik :)
De prijs is mwa ,gewoon normaal.

En wat vinden jullie van deze collectie ?

Liefs Tjarda.

1 opmerking:

  1. Die strik riem, bij de outfit met de grote rode rok was eerder verkrijg baar bij DECADES in starcoins en nu kost het zes stardollars, ook is het niet meer verkrijgbaar bij DECADES... dat is wel weer jammer

    BeantwoordenVerwijderen