dinsdag 3 juni 2014

Vernieuwde blog.

Blog:

Zoals jullie weten is hemelengel.blogspot.nl van lizzanne. Lizzanne had een strijdt tegen kanker en dat ongeveer 4 jaar lang. Ze heeft de strijd opgegeven op 29 mei 2014.

Ik mis haar verschrikkelijk. Ze was niet alleen m'n beste vriendin. Ze was ook een soort van grote zus voor me die me beschermde en die me altijd hielp.

Ik ga voor Lizzanne de blog proberen door te zetten. Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien is de blog aardig veranderd. Ik ga de blog in een nieuw jasje steken. Ik kan het niet zo goed als Lizzanne waarschijnlijk maar ik ga het proberen voor lizzanne en natuurlijk alle trouwe blog volgers. Ik hoop dat alle lezers mij er bij willen steunen want als het werk wat ik ga doe nalleen maar afgerkaat gaat worden weet ik nu al dat ik het niet lang vol hou. 


Daarnaast zoek ik een paar schijvers. Zou jij willen en heb je wel is eerder met blogger gewerkt ? Stuur mij even een gastenboek bericht of prive bericht.Ik zal eerlijk zijn dat ik niet altijd heel veel tijd heb om te schrijven dus ik ga wel zoveel mogelijk posten en ik hoop dat het gaat lukken. Maar ik denk dat dat wel goed komt als ik er een paar goeie schrijfsters bij heb.

Dus kijk binnenkort op de vernieuwde blog:
Hemelengel.blogspot.nl

XxX Evelien (Nieuwe eigenaar van de account HEMELENGEL)

4 opmerkingen:

  1. omg veel sterkte er zijn vast en zeker heel veel mensen die het heel erg vinden dat Lizzane is overleden
    Ik wens je ook veel succes met de blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil heel graag schrijfster zijn ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey evelien! Sterkte met de begravenis kende Lizzanne niet goed maar ze was altijd aardig tegen me. Ik was 1 van de laatste schrijvers hier en wil het graag weer oppakken . ik zal ook moeten toegeven niet altijd te kunnen post in verband met school (zit in me examenjaar) en werk me email is: tjardaharris@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hei het is Kobe dat hier ook nog heeft geschreven! mijn account is al een tijde gehackt :( ik kan het niet lezen want het is zo erg!

    BeantwoordenVerwijderen